Pages

Tuesday, October 5, 2010

PAGI YANG INDAH?

Assalammualaikum...dan selamat pagi. pagi nie masuk ofis happy rase ceria coz ditemani bauan AROMA TERAPI. rase lebih relax dan tenang.  aromaterapi aku dapat dari kedai sepupu aku. aku letak 3 ketol je dalam ofis, bau satu ofis. korang cuba le letak tengok.

nie le rupanye HOT PERFUME AROMATERAPI

ada 4 jenis kot, aku suka bau yg colour hitam nie, xingat le pula nama pe, dia ada rose,lavenda dan dll



bila dah lama2 nanti dia leh hilang bau kan, leh bakar cam ubat nyamuk tu, untuk bagi wangi balik. dalam rumah n bilik aku letak gak. rase cam dok kat spa lak heehehe...pas nie nak buh dalam toilet gak lak.


0 comments:

Newer Post Older Post Home