Pages

Thursday, October 28, 2010

boleh ke aku curang minggu nie...?

aku dah mula rase jemu arr
nak tukar le minggu nie
setiap minggu asyik ko je, pun boring gak kan,
aku memang le jenis yang setia pada yg 1,
minggu nie aku xleh nak setia, 
sory  ek
korang rasa dia akan marah tak ek,????
aku rasa tak kot
aku p tempat lain
sure dia xtau kan...
nak date mana ek
tempat biasa le kan pasar malam
yeahhhhhhhh
xsabar nak jumpa ko
si

~
~
~
BIHUN SUP AYAM
( selalunye setiap minggu mesti bihun sup perut, so minggu ni tukar lak, tp still bihun sup gak, dulu,kini dan selamanye aku setia ngan  bihun sup tau  :P )
p/s : buatnye hujan petang nie kempunan le aku nak makan bihun sup ayam, nak yg kat pasar malam gak... huhhu

4 comments:

Myra Jay said...

Pasar malam kt ne nie Iz smpai tiduq xlena dok sebut tu je..heee
Ingtkan nak curang ngn sapa td..hee

izyanty collection said...

he3... pasar malam desa murni, yg dekat ngan umah je, setiap ari khamis.

Nazz@Purple said...

tmpt nazz pun ade pasar mlm hari ni khamis..ni nak gerak dah..nak cari yong tau fu..huhuhu

ayie said...

ceh...pasal sup rupanya..ingat apa tadi..huhuu

Newer Post Older Post Home