Pages

Wednesday, October 6, 2010

JUAL-JUAL SPAN AJAIB...

cam kat pasar malam lak kan, p jual kat pasar malam pun ok gak kan, tapi aku kan spesis pemalu tahap gaban, nak dengar suara pun susah ada hati nak buat camtu....jual kat online berani arr....


jangan lupa masuk blogshop aku ye untuk tengok span ajaib untuk masalah kulit, leh guna satu badan. nanti aku share pengalaman aku sendiri. setelah memakai span tu.

2 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

macam berminat je..ada efect apa2 x??


jemput ke sinar raudah..
http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/di-tindih-makhluk-halus-semasa-tido.html

izyanty collection said...

xdak efek apa2...dia dr tumbuhan je.
nak cuba ka?

Newer Post Older Post Home