Pages

Friday, October 29, 2010

aku berkenan sangat benda alah nie

  cuba korang tengok wallet nie, aku suka arr sebab ada 2 gabungan colour kesukaan aku, xtau le berapa harganye, baru tanye je kat TOTE BOUTIQUE, tapi kan aku ada wallets pun xpernah guna, aku malas nak usung wallet, bag pun aku xbawa p keja or keluar, siap tinggal handbag kat ofis lg, aku just bawa, ic, lesen n duit je dalam poket, kalau beli cam rugi lak xguna, tapi suka arr..ada sape2 nak hadiahkan kat aku tak huhuhu, leh simpan  buat koleksi...

 

WALLETS




2 comments:

Myra Jay said...

Cntik jugak Iz..
Myra pun suka gabungan kaler tue..

alinac lover said...

sweet~

Newer Post Older Post Home