Saturday, October 16, 2010

DENGAN RASMINYE PERYERTAAN TELAH DITUTUP

selamat malam semua, dengan rasminya semalam peryertaan untuk freegift IZYANTY COLLECTION SPA telah TAMAT.  ada 10 orang yang join, syaratnye mudah je kan copy n paste je kat blog korang. terimakasih kepada peserta yang sudi join. maybe ada yang xbaca sampai kebawah apa yang aku tulis kan, pada mulanye memang aku nak bagi 5 teratas je, tapi disebabkan ramai yang berminat ngan produk baru aku nie, so aku dengan senang hatinye nak bagi kat semua orang yang join. tempoh penyertaan cuma 3 hari je kan, selalunye kalau buat contest or freegift memang masa yang singkat je. malas nak tangguh2 masa. kepada yang tak sempat join, insyaallah nextime kalau aku buat lagi leh join.

KEPADA PESERTA YANG JOIN FREEGIFT IZYANTY COLLECTION SPA, SILA TUNGGU HARI ISNIN UNTUK MELIHAT  LIST  NAMA PERSERTA, SEMUA ORANG DAPAT OK,



untuk mengetahui lebih lanjut tentang new produk aku sila klik SINI

1 comment:

Myra Jay said...

Xsabaq nk tunggu ari senin nie..hihi
Dan brtmbah xsabaq nk tunggu adiah smpai..hehe