Pages

Thursday, September 2, 2010

surat layang...?

alamak aku terlupa nak buat surat arr...tadi p pejabat pos renew lesen. aku nak buat surat layang untuk pejabat pos, korang percaye tak aku berani buat...tulis surat layang ner orang tau sape yang tulis kan, ingat nak buat 10 keping. biar banyak sikit xlah aku sorang je yang xpuas ati kan heheh...

jom tengok ayat pe aku nak tulis kat pejabat pos kawasan aku..


sila tukar pejabat pos kat tempat yang tidak sesak. sekarang dok betol2 tepi jalan raya yang sibok, separuh nyawa saya nak melintas balik. sekarang dah tambah 3 line lak, waaa begitu menakutkan nak p situ. dah le banyak lori besar dan traler, keta pula banyak, ada trafik light buat bertambah jem je. letak dekat simpang 4 thah apa2 tol. kalau tak nak ubah gak bagi hak francais kat saya huhuhu...leh saya buka kat kawasan yang lebih selamat, modal pihak pejabat pos yang tanggung huhuh. ramai orang complen susah nak pergi pejabat pos.


ok tak buat surat cam2. nie bukan surat formal lagi. baru dok mengarang huhuhu...



dah le setiap bulan kena p pejabat pos, tapi sejak 2 bulan lepas aku bayar bil kat bank je senang. tapi kadang2 kena p pejabat pos gak. baru bercadang nak buat bisnes online, mesti le kena p pejabat pos selalu kan. separuh nyawa tol nak melintas. tadi aku tinggal moto kat seberang jalan je. p bejalan kaki je, tu pun takut giler nak melintas situ, dah le kawasan kemalangan. jalan sempit lak tu.

0 comments:

Newer Post Older Post Home