Pages

Monday, September 27, 2010

akhirnye....

wahh mood happy walaupun sakit pale heheh...akhirnye aku leh online dengan menggunakan labtop juga. setelah aku p bayar bill, hampeh tol aku kena blok rupanye hik2...tapi bil bulan lepas je pun aku xbayar, bulan nie xsampai g pun. betapa susahnye aku rasa hidup tanpa internet, sunguh xdak makna, selamat hp lama aku yang dah rosak tanpa lampu leh guna internet. hp tu sebelum nie aku xpeduli langsung, letak pun merata, rupanye ko berguna juga bila aku ada masalah heheh...dengan hp tu jugak aku ambik gambar, hp tu je gambar elok sikit bila ambik gambar. nak beli hp baru xmampu lagi. duit dah habis beli sofa masa raya.traffik blog aku jatuh dengan teruknye...xbest tol tengok. yeahh masa mengupdate blog dengan jayanye.....nak sambung edisi terjah 100 terhangat my followers 11-20 lak.

0 comments:

Newer Post Older Post Home