Pages

Friday, September 24, 2010

Pacat dan hujan?

Sape xkenal pacat? Mesti ada kan yg xkenal dia org kg je xmasuk kl pun xpernah p,camner le org nk kenal dia kan.meh aku nk cite pacat nie bkan nama org k,ia adalah sejenis binatang halus yg menghisap darah...tp korang jgan takut,geli bleh ar..memang geli beb tgok dia mlekat celah jari kaki,mula2 aku rasa nk jerit bila rase benda bgerak kt jari kaki aku td,aku xperasan ms bila dia dok mghisap darah elok prut dia dh kembong br aku prasan benda bgerak,sebelum tu sempat aku dok makan nasi dia pulun isap darah aku ek,sengal tol pacat tu. Ok nk sambung nape aku xjadi jerit coz aku fikir positif,baik jgak pacat nie mkan darah aku,pacat kan makan darah kotor,so leh ilangkan penyakit.sakit pale aku pun dah ilang.dlm badan kita semua memang ada darah kotor xkira laki or perempuan.klau nak buang darah kotor org selalu bekam kan.tp sekarang org guna lintah,aku xsgup klau ngan lintah dah le bsar geli sgat.korang pernah cuba guna lintah?

1 comments:

sue said...

Eiiii...2 bendi ni sue mmg geli dan takut skit...Bleh simnggu teringat2 kalau digigitnya..ekekekeke..Walaupun sue anak jati kampung..tapi sgt2 penakaut dgn pacat dan lintah...Dasyat woo..cam drakula..ekekkeke

Newer Post Older Post Home