Pages

Tuesday, September 21, 2010

PEMUJAAN KEMALUAN??

selamat pagi semua, pagi nie bangun pagi rasa ngantok lagi, kononnye nak bancuh nescafe bagi cerah mata tapi xsempat, minum air kosong je lah. sampai je ofis sapu depan ofis dulu, pas2 buka lappy. ape lagi masuk blog ar..pagi2 aku suka blogwalking...dalam banyak2 aku masuk aku tertarik satu cite yang ditulis dalam blog Ustaz Amin tentang pemujaan kemaluan,  cam pelik je kan so aku pun masuk le baca. kalau korang nak tau jugak boleh masuk blog USTAZ AMIN

1 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

huhu pelik btol agama tuh o.O"
ak dlu pnh dgr igtkan depa gurau2 je

Newer Post Older Post Home