Pages

Wednesday, September 1, 2010

korang dah tukar duit raya?

aku baru balik dari bank je...duit rm1 n rm10 dah habis untuk ditukar.....sepatutnye aku memang xdapat nak tukar pun, tapi disebabkan akak kat bank tu kenal aku, so aku dapat gak tukar...thank's to kak ina. dia kenal mak aku ler heheh...lagipun memang selalu aku dok p bank tu pun. muka tetap kat bank...huhuhu. dapat sampul duit raya banyak...xyah beli..hik2

1 comments:

Mario said...

uikkk...tukau duit pun kena pakai org dalam ke weh...aduhhh... tak dpt le cam gini...ekeke

Newer Post Older Post Home