Pages

Wednesday, September 29, 2010

GUBAHAN HANTARAN- MUSIM KAWEN

sekarang nie musim orang kawen kan,yang akan datang pun ramai gak kan, kalau korang tak tau keja2 mengubah hantaran n apa2 lagi yang berkaitan dengan perkahwinan leh rujuk kat TEPAK SIREH



Kat bawah nie adalah tempahan yang telah dibuat oleh tepak sireh, x berkaitan dengan aku pun, just suka tengok benda2 yang kretif dan cantik untuk dikongsi. bakal2 pengantin leh la rujuk kat tepak sireh ni untuk maklumat lanjut.


Gubahan Hantaran Perfume

Gubahan Hantaran Al-Quran

Gubahan Hantaran Baju Kemeja

0 comments:

Newer Post Older Post Home