Pages

Wednesday, September 29, 2010

DAJAL DAH MUNCUL?

Selamat pagi semua, sape tengok halaqah semalam, ada bincang pasal dajal kan, topic yang menarik, sebelum nie aku ingat dajal nie cam binatang yang terbang bermata satu, sebenarnye salah anggapan aku, sekarang pun dajal tu dah wujud, korang faham tak kalau dajal dah muncul maksudnye ape? sebenarnya aku nak kupas sikit pasal dajal nie daripada apa yang aku dengar semalam,insyaallah next en3 aku  bagi fakta yang betol dari hadis, ia sememangnya wujud sekarang, sekarang aku nak kuar ada urusan keja.

0 comments:

Newer Post Older Post Home