Pages

Thursday, September 2, 2010

aku kuat berangan???

selamat petang semua...korang kuat beragan tak...? aku kan kuat beragan...dalam kepala otak aku selalu fikir camni bila dengar n tengok orang keja teruk. aku selalu dok dengar pekerja jiran aku kena marah, cian kat depa then aku selalu berangan camni, kan bagus kalau aku kaya n ada bisnes sendiri leh depa keja ngan aku....cisss berangan nak jadi bos je hehehe...pastu hari nie lak ada sorang mak cik nie lak dok buat keja depan ofis aku, ambik upah cabut paku kat kayu. ciannye aku tengok sepatutnye keja orang lelaki kan, dia ngan suami dia selalu le datang buat keja kat umah big bos aku, tebang pokok le, depa buat keja kampung camtu le laki bini. 

bila la aku leh buat bisnes sendiri n bantu orang lain. aku memang kuat berangan je pun....satu pun tak jalan. aku rasa aku perlukan mentor baru leh jalan, berangan sorang2 memang hampeh... 

Newer Post Older Post Home