Pages

Tuesday, September 14, 2010

aku belum mula keja lagi?

minggu depan baru aku mula keja kot, bos xcall pun suruh p keja lagi, tadi p sat je ofis, sain cek pas2 balik umah balik. selagi aku tak mula keja, blog aku akan legang je, kat umah aku xleh bagi tumpuan kat blog. tahun nie raya sakan, best sangat....dah masuk keja nanti aku update pasal raya k. nak tido dah ngantok n letih. raya korang camna ek. nak melawat blog kawan2 pun lum berkesempatan. kena tunggu ari keja. selamat hari raya.

1 comments:

diriku said...

oo..tnggu entry raya dlu lah =]

Newer Post Older Post Home