Pages

Monday, November 15, 2010

ngidam asam dari penang...



aku beli 10 bungkus asam, ada orang kat johor tengah ngidam nak makan asam dari penang, so aku p beli le untuk di pos ke johor, masa aku p johor ari2 aku bawa asam nie untuk makan atas keta, masa sampai umah mak mentua abang aku, ada balance lagi, kebetulan kak long kakak ipar aku tengah alah mengandung, so dia tak lalu makan apa2 mulut rase pahit je kalau makan, mak aku pun bagi la dia asam. kemarin dia msg aku tanya pasal asam tu, dia cakap sedap sangat,,,selamat dia ngidam benda senang nak cari kan hehehhe...sebenarnye aku pun tangah confuse gak tadi cari asam yg mana aku beli ari2, banyak asam lak tadi masa aku dok cari2. tapi rasenye yang nie kot, asam nie xmasam sangat masam2 manis. buat nye silap cian lak kat ibu mengandung yang sorang tu heheheh....harap2 betol le ek.


nak tengok hadiah GIVEAWAY  aku tengok SINI

4 comments:

Myra Jay said...

Iz, myra nak ler asam nieh.. :)

aNiS tHe BumbleBee said...

ni asam apa?asam ko kah?

izyanty collection said...

myra : u pun ngidam gak ka???...berita baik nie...nak iz pos gak ka heheh

anis : a'ah asam ko ( samko )bak kata org utara huhhhuhu..

E.d.Y said...

banyaknye asam...massaaaaammmmmm

Newer Post Older Post Home