Monday, November 15, 2010

sape nak hadiah nie...???



Assalammualaikum dan selamat pagi...cantik tak, ada sape2 nak tak?? aku nak bagi untuk pemenang pertama giveaway aku untuk katogeri pengomen terbanyak...tapi bukan colour yang atas tu ek, yg nie aku guna untuk bilik aku, yang aku nak bagi tu colour merah, cantik tau, aku beli masa travel ke johor, mesti singah air itam, suka sangat shoping kat c2. tengok gambar kat atas cam tak menarik sangat kan, tu sebab camera hp aku yg tak elok,tu pasal nampak camtu...waaa nak beli hp baru....nak tirai nie tunggu kemunculan GIVEAWAY AKU EK...dalam proses pembikinan....

11 comments:

Mrs. Q! said...

cantik!
warna biru ada tak
hihi
smgt skit nk join GA :)

Myra Jay said...

HA nie yg tak sabo2 nk tunggu nieh..
Nk wat GA ye?? I tunggu..... :)

Redbloodsnow said...

a'ah lahhh..lawa. kaler merah ade x? hikss..demand plak ek..hahaha

Azlina said...

sy mmg suker mende alah tu...xkisah kaler aper janji bukan biru..hehe
mesti join punya kalo ada ga...

izyantyPersonalTaste said...

kie-yu : biru xdak le...just colour merah terang je..

myra : a;ah nak buat GA

Red : zie colour merah kesukaan u ada, memang colour tu je yg i nak bagi hadia huhuhu...

p/s : sebenarnye ada dua extra colour je purle love n merah bunga, tapi iz suka sgat puple love tu nk simpan huhuhu...so untuk hadiah iz nak bg merah bunga..nanti publish lain ek..

donny said...

Salam,
Kontest yang menarik..good luck kepada semua peserta..saya hanya mampu tolong komen jer,kalau ada kesempatan saya akan join :)

Cikgu Siti said...

lawanye.elly nak gak.

Azlina said...

dah 2 x tengok ni..bestnya kalo dapat

MERAH said...

wahh kaler MERAH!kena join ni.hihihii

Ezzattie said...

comelll!!!!!

Cikgu Siti said...

elly nak hadiah itu .