Tuesday, November 16, 2010

SALAM AIDILADHA kepada semua...


Sempena hari raya aidiladha esok aku nak mengambil kesempatan mengucapkan selamat berhari raya dan maaf zahir batin kepada semua kawan2, saudara mara, adik beradik, kawan2 blog, customer yang beli barang jualan aku, pembaca yang sudi membaca di blog aku dan orang yang tak mengenali aku heheheh....ada lagi yang tertinggal ke ek....semua sekali lah...untuk bf tak dak le pulak ek...tak yah tulis kat cini dia xbaca pun huhuhu.

yeahhhhh sok solat berjemaah hari raya ramai2 lagi, suka sangat kumpul ramai2 camtu....malam nanti ada jamuan raya umah bos aku, ada sape2 nak ikut tak??? meh join...tadi lembu untuk korban sok terbalik arr...depa call aku suruh call driver back hoe mai angkat, camna leh jatuh ek, lembu tu buat cubaan melarikan diri ek...?? aku tak p tengok pun malas arr panas2, lembu bos aku gak le tu jual untuk korban, minggu nie sibuk pasal lembu korban arr. kenapa aku tak cite travel aku ke johor ek...aku bukan p johor je, sempat p korea lagi tau, nanti aku tunjuk gambar k, leh caye ke aku p korea heheeh... nantikan kemunculan cite travel aku k, tak dak idea nak menulis n kesuntukan masa 2pasal tak tulis lagi....muhammad adam haris i mis u...muahhh...( anak buah aku le ) :p

No comments: