Wednesday, November 10, 2010

nuffnang baik tol ek...bagi aku 3.....?

apa yang 3 tu ek....RM 3K...300...ke 3 ringit je ek....hahahah bukan nak cite pasal duit k..tapi aku suka le dia bagi aku 3 tu, tapi cam sia2 gak la kan, bukan ada orang masuk blog aku sangat pun followers pun cikit je...pastu aku dok heran apasal earning aku  tak banyak kan, iklan ada je selalu...duit sikit je pun huhuhhu..ini tak adil tau, banyak le aku punya tak adil, dah blog aku yang xbest nak kecoh2 lak kan, nak buat en3 pun pemalas....blogwalking pun dah jarang sekarang, insyallah pas nie aku dah lapang sikit leh blogwalking...bolej je kan nak autopublish time kita buzy, tapi kan disebabkan aku nie pemalas so aku xbuat le :p


en nuffnang bagi aku 3 iklan dalam satu masa  kat 3 tempat nie sebenarnye..thank's ye en nuff...tapi kalau bagi banyak duit lagi aku suka....hik2  ....hahahah dasar mata duitan tol kan...dah dapat banyak iklan xreti2 nak update blog lagi kan....sendiri mau ingat arr kan....duit xdatang bergolek kan, duit berlari2 kita kena kejar heheh..apasal aku mata duitan lak hari nie kan, duit bukan segala-galanye tau...yang penting enjoy berbloging....aku tak suka tekanan untuk dapatkan duit, 2pasal blog aku sepi je hehehehe... dalam erti kata lain aku nak keja senang je, pastu dapat duit huhuhhu...cam keja aku yang sekarang nie..Allah memang memahami aku bagi keja senang camni, Alhamdulilah...pergi keja xpayah lintas jalan, tak sampai 5 minit dh sampai tmpat keja , takdak tekanan keja, leh buat cam ofis sendiri lagi tu, dok relax je banyak...suka2 sangat...

jom tengok iklan yang dok menari2 tadi masa aku buka blog aku

nie bahagian header


nie bahagian tepi kanan



nie bahagian bawah en3..



3 comments:

Myra Jay said...

Congratez Iz..
Tul tu, yg penting niat kita utk blog jes 4 fun..
Ada rezeki alhmdulillah..

Mila said...

Dapt duit bagus, tak dapatpun takpe kan... :)
Salam ziarah dari: http://abahmila.blogspot.com/

SITI NOARIZAH ARIS said...

Bersyukur tak dpt yg A kita dpt yg B....ALLAH tu lbh tahu apa yg terbaik utk hamba2nya...yg penting usahakan!!