Pages

Tuesday, November 2, 2010

KONVO UUM DIBATAL HARI INI SEBAB BANJIR

cian lak kat diorang yang konvo arini kat uum kan,dibatalkan sebab jalan ke uum ditutup akibat banjir....sesi pagi dan petang terpaksa dibatalkan, aku dengar kat hot f.m tadi ada naik conselur umum kan, bila akan digantikan xtau le pula, dalam tempoh sebulan akan dibagitau kemudian, yang datang dari jauh tu cian kan, dah ambik cuti untuk datang sekalinye terpaksa dibatalkan, kebanyakan kakitangan yang terlibat ngan konvo nie rumah mereka dinaiki air, so macam mana pun xdapat dilaksanan kan. kepada pelajar yang telah datang dan berada di uum sekarang, diorang boleh memulangkan jubah konvo dan mengambil transkrip n roll masing2.  istiadat konvo akan diakan kemudian. musim banjir sekarang, berhati-hati...

0 comments:

Newer Post Older Post Home