Pages

Thursday, November 4, 2010

CORETAN TERAKHIR BUAT RAKAN-RAKAN BLOGER DAN PEMBACA DI BLOG AKU...

BISMILAHHIRAHMANIRRAHIM

INNAKALA MINAL MURSALIN
A'ALA SIRATIMMUSTAQIM.
TANZILAL AZIZIR RAHIM.
LITUNZIRA QAUMAMMA UNZIRA ABA UHUM FAHUM GHAFILUN

Cuba kita buktikan..insyaallah...TOLONG kirimkan potongan ayat dari suruh yassin ini minima 13 orang, insyaallah 2 jam kemudian kamu akan mendengar khabar baik & mendapat kebahagian demi ALLAH dan jangan dihapuskan sebelum ia disebarkan..kita berbahagi doa sesama muslim.

**** nie aku dapat dari msg yang diforward kat hp aku, so aku tulis dalam blog je lah, aku tak suka msg yang berangkai kena antar banyak2 orang, memang le niat baik kan, tapi kan cam ada pakatan je kat c2 oleh orang yg mula2 mencipta msg nie, memberi keuntungan kepada syarikat komunikasi kan cara camtu.

nie mungkin penulisan terakhir aku untuk minggu nie, aku akan melangkah jauh ke sesuatu tempat, buat semua pembaca di blog aku, terima kasih ye sudi jenguk kat blog aku nie. andai ini penulisan ku yang terakhir aku nak minta maaf banyak-banyak kat korang semua, mungkin ada kata2 aku yang menyakitkan hati korang semua. kalau umur panjang insyaallah aku akan kembali menulis. Doa kan segala berjalan lancar ye, semoga perjalanan aku selamat pergi dan selamat balik...amin.

mengenali dunia blog satu keindah yang aku dapat, banyak ilmu yang aku dapat, dapat kawan2 dan macam2 lagi. pertama kali aku meluahkan apa yang aku rasa di dalam blog nie. sebelum aku ada blog aku just simpan dalam hati je apa yang berlaku dalam hidup aku, so sekarang aku rase lebih lega, bila aku ada tempat untuk meluahkan apa yang aku rase.  hahhaha emosi le plak kan kat cini kan. 

AKHIR KATA SALAM UHKUWAH....SEMOGA BERTEMU LAGI INSYAALLAH

DISETIAP PERMULAAN MESTI ADA PENGAKHIRNYE KAN...

SAYANG KORANG SEMUA : )

1 comments:

eewana said...

ye..slmt pergi dan balik.. :)

Newer Post Older Post Home