Wednesday, November 3, 2010

MJ #2 Give Away - orang kampung & orang bandar jom le join.

aku dalam katogeri orang kampung k... 
 p/s : xdak dlm syarat pun memandai je letak katogeri lak kan
 
GiveAway kali ke-2



GA kali ke-2, baru je aku dapat hadiah GA yang pertama, ( thank's ek untuk hadiah GA yg pertama, suka sgat hadiah tu, eh cam tau2 lak i hantu tisu huhuhu )
MJ buat lagi GA kali ke -2 lak, cayalah MJ...nak lagi lah hadiah tu pasal aku join lagi huhuhu 
( cis dasar tamak kan aku ), korang jangan jelous ek kalau aku dapat lagi hadiah ek, sape suruh korang tak join kan, lagipun senang je syarat MJ kena selalu terjah blog dia n komen le sebakul dua hehehe.... baru leh menang, xpe kali nie aku kasi can korang lak menang, so ape lagi meh join KAT SINI

nak tau tak aku dapat apa untuk GA yang pertama? nanti aku post kat blog aku ek....

sekarang korang p tengok dulu syarat mudah untuk join GA kali ke-2 ek


Syarat-syaratnya ialah :-

a) Warganegara Malaysia dan semestinya mempunyai alamat di Malaysia.
b) Menjadi follower blog CELOTEH MJ (tetapi kalau rasa tak mau follow pun tak pe terpulang..hehe)
c) Sila copy paste pic di atas dan diletakkan di sidebar korang beserta link ke entry ini.
d) Buat 1 entry ringkas berkenaan GA nie dan tinggalkan link penyertaan anda di ruangan kotak komen entry ini. (cth : Jom ramai2 kita meriahkan GA dari Celoteh MJ)
e) 3 pemenang akan dipilih secara rawak, jika penyertaan yg diterima menggalakkan, maka hadiah akan ditambah.. ( Hadiahnya akan di upload kemudian)
f) GiveAway bermula dari 1 Nov 2010 sehingga 26 Nov 2010 (08:30 pm)
g) Kalau korang nak tag ok je.. :)dan pastikan rakan anda tahu ye..
h) Itu saja..hehe

2 comments:

Myra Jay said...

Amboi canggihnye promosi..
Myra pn kategori org kampung + bandar ckit..hehe..

BTW, TQ ya join lg.. & Gud Luck

diriku said...

gud luck k =]