Monday, November 29, 2010

AKU DAN RUMAH 4 TINGGKAT????


Sape tau ape kaitanye aku ngan R4T nie....untuk sape2 yang tak tau aku nak gitau nie...ada 1 review blog aku dalam R4T, KLIK SINI  UNTUK BAHAN BUKTI...hahahahah


ingat senang ke nak dapat publisity cam nie dari blog orang lain, aku ada langgan tapak iklan kat R4T dekat hampir sebulan dah kot rasenye...bila thah due date dia, tak ingat lak hehehe.. apa yang best beriklan kat R4T nie ek,? aku suka sebab harga dia murah, sewa tapak rm5 je sebulan, xkisah saiz apa still rm5 je murah kan. apa yang aku perasan sejak pasang iklan kat R4T trafik aku meningkat walaupun aku tak update blog secara kerap, kalau dulu tak update blog, sah2 le tak dak orang masuk, so dapat le kenal ngan blogger2 yg lain gak. yg aku sendiri xtau datang dr mana...kesan positif le kan...
untuk sape2 yang nak sewa tapak iklan,  sila rujuk  RUMAH 4 TINGKAT
bukan semua blog yg bagi sewa iklan akan buat review meluas pasal blog kita, ada yang setengah tu pacake yg mahal baru dapat review. 

Anyway terima kasih buat tuan blog R4T KIE-YU
\(*_*)/
 
*** JANGAN LUPA JOIN 1ST GIVE AWAY IZYANTY COLLECTION***
*** NANTIKAN KEMUNCULANNYE PADA 1/12/2010 ***

6 comments:

Mrs. Q! said...

whoa :D
sepantas kilat dapat review. mekaseh ye cik adek manis
kembang kuncup idung ai bce entri ni
hee :)
thnx again..

ct noarizah said...

TErkezut akk tgk IZYANTI COLLECTION ada kat sana..igtkan blog baru kamu rumah 4 tgkat tu..hehe semoga biznes tmbh maju dgn N3 khas dia tu..:)

izyantyPersonalTaste said...

sama2 :)

Azlina said...

tahniah yer yanti...bagus jugak sewa ad kt blog org popular kan...lin pun nak sewa jugak..lehlah cover2 time xsmpt nk update nnt

izyantyPersonalTaste said...

K.CT : Sy pun terkejut gak tengok ada banner sy kat dasbord untuk en3 R4T.ada iklan kat tengah2 en3 rupanye..thank's..harap camtu le.

lin : thank's..memang berbaloi beriklan kat R4T...murah lak tu...

Cikgu Siti said...

nak try gak lah.