Tuesday, November 30, 2010

jerebu or kabus nie

pagi nie aku nak p keja, tengok persekitaran kabus tebal tol, jln pun tak nampak, setahu aku le kan kat cameron n kawasan tinggi je kabus tebal camni, nak kata jerebu, sekarang musin jerebu ka ek...berita dah le tak tengok, paper pun tak baca, ari2 baca blog je, kalau orang letak berita dalam blog baru aku baca, tapi tak dengar le lagi kes jerebu....rasenye kabus tebal le kot, sebabnye spack aku terus jadi berwap masa datang tadi, kena cuci ngan kain baru nampak clear...rase cam dok kat cameron lak huhuhhu... sekarang musim hujan, cuaca pun redup je, tiba2 air-cond aku rosak xleh nak slow, mau beku aku dok dalam bilik nie...arini aku dah tukar tempat yg tak dok betol2 air-cond...tapi still kaki aku lak yg mengigil,...bawa kain selimut pun ok gak nie kan huhuhu...bukan ada orang pun...

2 comments:

MiaSaidin said...

salam,
kt kedah ni pun kabus je pagi ni. ingatkan nak hujan. hehehe

Cikgu Siti said...

kabus lah.sejuk~