Pages

Friday, June 11, 2010

MEMBEBEL SAT HUHUHU...

Petang nie ujan lebat le. bestnye aku memang suka ujan sebab dah lama xujan.kalau panas sangat aku cepat sakit pale. nie kira aku untung banyak keja dekat ngan umah. kalau jauh mesti ari2 aku pening pale, mana jalan jem lagi, thah kol berapa leh sampaikan. memang patut bersyukur sangat. tadi masa p bank sempat lagi aku tengok gelagat orang kat jalan, nie pasal sambil bawa moto @ keta pun sempat nak main sms lagi, bahaya tol cam2, mata tengok hp bukan tengok jalan. kebanyakan macam 2 la aku tengok budak2 muda sekarang.....dik tolong tengok jalan ek,kalau korang xrisau keselamatan korang, tolong prihatin kat pemandu lain ek ..

0 comments:

Newer Post Older Post Home