Pages

Friday, June 25, 2010

AKU TELAH CURANG.....??????

Kisahnye terjadi petang kemarin, setiap hari khamis memang ada pasar malam kat kawasan umah aku. lepas balik keja aku terus p pasar malam sorang2. selalunye aku p ngan mak aku, so terpaksa le berjalan sorang2. time aku balik keja orang xramai lagi, so senang sikit nak berjalankan. aku pun beli la makanan yang mak aku pesan, masa aku dok tunggu adik kedai 2 bungkus,mata aku terpandang sesuatu, 
korang cuba teka apa yang aku terpandang ek....
.
.
.
.
.
.
.
ada mamat ensem tengah ngorat aku
'
'
'
SORY salah tray again
;;
mamat kurang ensem
;
pun salah gak
sebenarnye.......
( xdak sape2 pun ngorat aku )

aku ternampak nasi daging ngan air asam, tergoda terus, terus aku terlupa pada bihun sup kegemaran aku 2, penangan nasi daging  2 telah membuat aku curang terhadap bihun sup. padahal aku xpernah mis beli bihun sup setiap minggu kat pasar malam. aku suka makan bihun sup kat pasar malam  sebab sedap ada kedai tertentu je yang aku akan beli, yang betol2 kena selera aku .

Balik umah aku pun dengan xsabarnye  makan nasi daging tadi, alamak xsedap pun, disebabkan lapar aku pun makan separuh jugak le nasi 2. tapi dalam ati aku rase menyesal tol xbeli bihun sup, teringat2 kat bihun sup.padan muka aku curang ngan bihun sup sangat kan huhu...apasal le aku xbeli dua2 je kan.

petang nie mak aku buat bihun goreng,ok le jugakan xdapat makan bihun sup,bihun goreng pun ok gak.aku siap pesan masukan tauge dalam bihun, asalnye mak aku xnak letak, sebab akak aku xsuka, tapi aku nak gak tauge,sory le my sister u kena asingkan tauge nanti. dia sorang xmakan tauge, semua orang lak xleh makan ner aci kan. aku dah le suka makan tauge nak gak....hehehe....

1 comments:

Redbloodsnow said...

hahaha...terkeno zie ah. ingatkan bebtol nk curang nga lelaki lg td...hehehe

Newer Post Older Post Home