Monday, June 21, 2010

BESTNYE DAPAT TIDO......

Dari pagi sampai sekarang ujan, kenapa masa ari cuti 2 ari xnak ujan kan ( xbersyukur tol aku nie kan ) , kalau ujan time cuti mesti best tido. pagi2 isnin yang malas lak ujan, kena bangun p keja gak. aku meredah dalam hujan sampai gak tempat keja. Dah sampai office memang arr xdak keja nak buat, tapi kena datang gak. time rehat aku nak balik makan kt umah still ujan gak xpe balik lambat skit, bagi hujan xlebat baru aku balik. aku lapar bangat nie dari pagi tadi lagi aku lapar xmakan pe lagi.balik umah terus buka periuk tengok mak aku masak kari ikan,emm sedapnye..aku pun makan le sorang2,mak aku dah makan tadi,xtunggu aku pun huhuhu....paling jelous tengok mak aku tengah tido rupanye ujan2 nie..nak tido gak.banyak cantik nak tido gak 2.30ptg kena masuk office balik ek. almaklum office dekat ngan umah suka2 ati aku je nak p lambat2 hehe...mulanye fikir xmau masuk office dah pas rehat. bos aku dengan pantasnye call aku dulu, jap lagi ada orang nak datang office,tolong setle apa yang diorang nak..potong stim tol arr aku baru terfikir xnak p keja huhuu....akhirnye datang mai jugak office siap bawa bekal air nescafe panas,sesuai diminum waktu hujan2 nie.

No comments: