Pages

Wednesday, June 2, 2010

DRAMA YANG AKU SUKA \(*.*)/




Rancangan tv apa yang korang minat petang2.dulu aku melekat gak depan tv tgok drama adamaya.sekarang dah abih, drama baru xmenarik minat aku nak tengok sangat pun. Penangan adamaya memang kuat la,tiap2 petang mesti aku dok melagut depan tv xleh bergerak hehe... sampai orang call pun xnak jawab.(teruk tol kan) punya lah fokus hehe... sampai ada ada orang marah aku, lebih pentingkan drama dari dia huhuhu....nak buat camna susah tau aku nak minat botol2 tengok drama melayu.  Yang aku suka tengok sangat 2 sebenarnye watak adam le,baik sangat dan hensem hehe....susah tau nak dapat orang cam2. Dalam drama je wujud ( ye ke? )....kalau dulu petang2 aku balik keja,mesti tengok pokok2 aku,siram air le,gembur2 tanah.  Tapi dah ada drama adamaya petang2 aku lepak depan tv je,pokok pun xtengok dah, sampai dah layu cam nak mati pun ada. 2 pun aku perasan time nak p keja pagi2, yang pokok aku tahap kronik.....sekarang nie aku dah xmelagut depan tv petang2.malam2 je melagut tengok drama korea hehhe.....

1 comments:

kakngah said...

rasanya.. ramai yg kene penangan adamaya ni... :P

Newer Post Older Post Home