Monday, June 7, 2010

CERPEN BERSIRI - KISAH KITA


KISAH KITA – CERPEN BERSIRI (promote cerpen sendiri heheh)
Akan datang……

Assalamualaikum semua…..tiba2 aku terasa nak buat novel lak, Dok relax2 dalam office idea lak datang mencurah2, so aku sempat le menulis 9 pages (beberapa bulan yg lepas aku dh tulis,tp stop smpai 9 pages je heheh) selepas nie baru nk sambung lain huhu. Tapi kalau nak buat novel kena tulis panjang2, aku dah lah jenis menulis time aku ada mood nak menulis je, thah bila le kan boleh nak siapkan sebuah novel.lebih baik aku buat cerpen bersiri dah le.  Tajuk kisah kita ni aku dapat ilham dari lagu baru stacy kisah kita, korang pernah dengar tak.  Klau xpernah dengar buka radio cuba dengar.heheh…


Cerpen nie xdak kaitan langsung pasal hidup aku n xdak kaitan langsung dengan orang sekeliling aku,kalau ada yang berkaitan adalah kebetulan semata2. Tiada kaitan yang hidup atau yang mati.
Aku menulis sekadar suka2. Sebab aku suka sangat membaca novel penulis tempatan yang berbakat, konon2nye nak jadi cam depa la,selalunye aku hangat2 taik ayam je huhuhu……tapi aku akan cuba siapkan juga cerpen nie.  Kepada kawan2 yang banyak idea boleh lah bagi sumbangan anda kt blog i.n komen anda amatlah dihargaai..

Kat bawah nie aku ada sertakan lirik lagu terbaru lagu stacy – kisah kita
Yang menjadi lagu tema cerpen aku. Suka2 ati je kan buat lagu tema cite sendiri heheh….
Nantikan  kemunculan cerpen aku  di blog ku
izyanty collection.blogsport.com
(promote sikit hehe…)



Lirik Stacy - Kisah Kita

Kita bersama
Warnai dunia
Ketawa dan duka
Seiring bersama
Waktu yang bergulir
Memisahkan kita
Tapi hati kita
Tak akan berpisah

Satu cita-cita
Mimpi dan harapan
Selalu bersama
Dalam satu rasa
Rindukan selalu membayangi kita
Menjalani waktu
Dengan kisah kita

[Korus]
Bebaskan harimu dengan cintaku
Ekspreksikan dirimu dengan laguku
Satukan mimpimu dgn mimpiku
Ini kisah kita

[Ulang Korus]

Kita bersama
Warnai dunia
Ketawa dan duka
Seiring bersama
Waktu yang bergulir
Memisahkan kita
Tapi hati kita
Tak akan berpisah

[Ulang Korus X4]








No comments: