Pages

Wednesday, June 30, 2010

aku terpaksa berjalan kaki : (

Petang nanti balik keja aku kena berjalan kaki balik umah, waaaaaa......penat arr kena berjalan. moto aku adik aku guna lak. kalau nak ikut bukan aku penat pun berjalan sebab dekat je. yang sebenarnye aku segan nak kena lalu dekat umah orang segan kat cini maksudnye malu ek. selalunye  petang2 makcik2 suka berkumpul bersembang, segan tol nak lalu kalau jumpa makcik2 ramai. nanti xpasal2 aku lak jadi topic bualan depa. xsuka tol. harap2 aku balik nanti xdak le makcik2 dok berkumpul ye. walaupun aku xdengar ape depa kata, tapi aku dapat rase heheh... macam le depa peduli sangat kat aku kan, dah le aku memang xbergaul ngan orang kat kampung aku. tempat aku umah - office 2 je ari2.

(segan ada dua maksud k satu segan = malu, no 2 segan = malas )

0 comments:

Newer Post Older Post Home