Pages

Monday, June 7, 2010

KENAPA ???...OH KENAPA>>>>???/shahir AF8

Macam suspen je tajuk kan heheh.....kenapa aku letak lagu shahir AF8 kt BLOG aku nie,lagu sedih lak 2, baru aku perasan bila dah lama dengar n menghayati liriknye.  Tiada kaitan ngan hidup aku sekarang, klau ada pun dh lama lepas huhuhu.........harap jangan berulang lagi.

kenapa aku suka lagu shahir ..~~~~~~',~@ kebahagian Dalam Perpisahan

# sekali dengar cam best je ( tanpa menghayati lirik ) kt radio hot f.m

# ingatkan lagu dari seberang, muzik dia cam area2 sana je heheh....(marah komposer yang cipta lagu ni
   kan kat aku )pandai2  je huhu...

# kt radio ckp shahir  AF8 penyayi...baru aku tau penyanyi tempatan rupanye. tapi apasal aku xkenal pun??
    sebab umah aku xdak ASTRO pun....hehehhee

# nie pun aku tengokn kt internet n blog2 orang lain yang dok cite pasal shahir huhuhu.....aku suka dengar lagu nie je.


p/s : nanti aku dah jemu dengar lagu nie aku tukar lagu lain lak huhuhu......



Lirik Shahir - Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

[Korus]
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

[Ulang Korus]

Kebahagiaan.. Dalam perpisahan..

0 comments:

Newer Post Older Post Home