Pages

Friday, March 25, 2011

dunia nie sungguh kecil kan...

Tak tau nak kata happy or sebaliknya...tadi masa aku p bank aku terpandang sorang guard baru kat bank kawasan aku, dari jauh cam nak kenal...ok p lagi dekat nak ambik no..still tak nampak muka ngan jelas coz dia tutup muka dia ngan tangan...gaya cam ngantuk je. erkkk alamak mak cik yang hutang aku le, serba salah nak tegur ke tak, aku lak yang panik hahahha... patutnya dia yang panik nampak aku kan. rasenya dia memang dah panik nampak aku dari jauh, tupasal bila aku dekat ngan dia, dia tutp muka. tapi aku leh cam gak  huhuhu. sebelum nie dia asyik lari dari aku je kan, sekalinya datang keja area aku lak. tah2 pas nie terus nak behenti keja pe nampak aku.


untuk tidak menampak kekok aku pun senyum kat mak cik tu sambil tanya eh bila keja cini? dia cakap baru 2 minggu, mungkin le betol aku pun tak pasti, sebab dah 2 bulan gak lah aku tak p situ, ke dia saje  cakap camtu takut aku minta duit yang dia hutang kat aku ek... dalam  jumpa sat tu pun dia dan gak cite kat aku yang dia baru lepas sakit kena buatan orang 4 bulan...erkkk m.cik nie dok buat cite sedih n muka sedih lak. buat aku kesian lak lagi tak sampai hati nak minta hutang huhuhu..orang tak ramai ptg nie cepat je no aku naik, kalau tak panjang pulak cite sedih dia. no komen arr bab tu, ke dia bagi alasan je. aritu pun songlap duit kut aku masa sakit gak, tak datang keja. pastu p keja tmpat lain. boleh caye ke lagi?????nak p keja tempat lain pun duit orang bagi le kan.



nak tau nape aku tak suka dia dok buat cite sedih tu la modal dia nak pinjam duit orang ok, banyak orang dah kena camtu tau, orang kampung dia semua dah tau perangai dia camtu, waaaa aku lah mangsa dia. aku selalu dengar dia cite sedih je cam susah gitu, padahal anak dia tu yang nak macam2 benda mahal, dia yang terlalu mengikut kehendak anak dia. pinjam tak nak bayar. 

p/s :kes nie dah 5 th berlalu....harinie leh terjumpa m.cik tu balik. dia mungkin boleh buat2 lupa tapi aku tak lupa ok. yela aku keja gaji skit masa tu tau, baru habis grad keja kedai pasu ngan gaji sikit.senang2 dia ambik duit aku kan. 

3 comments:

Myra Jay said...

Lamanya makcik tu berhutang Iz.. :)
Banyak ke??
Memang tension kalau leh dok buat cite sedey cenggitu..

Amy Syaquena said...

Tak suka orang jenis macam nie sebab amy dah biasa terkena..masa nak pinjam buat cite sedih dah dapat hilang sedih pastu uat2 lupa..

izyanty collection said...

myra :tak banyak sgt..dlm rm400

amy :a'ah kan...dah nasib..angap tak dak rezeki dah kan...

Newer Post Older Post Home