Monday, March 21, 2011

akhirnya aku dapat cari VCO harga murah rm27

sekarang nie produk tengah hot kat pasaran mestilah VCO nie kan, mesti ramai yang dah tau pasal benda alah nie kan, sampai aku pun terketar2 nak beli masa tu gak bila ramai dok cite kebaikan dia. bagi yang tak tau lagi benda alah nie meh aku gitau virgin coconut oil atau minyak kelapa dara.VCO yang tengah hot sekarang jenama catalyst 39.90. aku dok cari merata kat tempat aku kot2 ada orang jual, tapi takdak sape jual pun, aku ingat nak jimat kos, beli online kena caj kos penghantaran rm7. cari punya cari terpaksa beli online gak tp kos penghantaran rm5 je ada satu blog tu orait le tu jimat rm2 heheh..

Apa perubahan setelah aku makan ek...tang nie yang tak best ckit, setiap orang memberi kesan yang berbeza kan, ada orang makan seminggu dah nampak hasil, aku lak hampeh tol, aku tak dak masalah lain, just aku makan untuk kulit, kulit aku sensetif tahap gaban lorr...sebab diorang cakap benda alah nie merawat dari dalam tupasal le aku cuba, pas makan vco jerawat batu kuar bukan main besar lagi, stresss tol aku banyak lak tu, makin menjadi2 lak. sampai aku rasa malas nak kuar umah then sampai putus asa cakap nak stop makan vco.akak aku cakap jangan behenti makan, makan bagi habis sebotol dulu, mybe dia tengah cuci toksik kat muka tu pasal jerawat besar2. span ajaib aku pun tak mampu nak lawan hahah...yang kecil2 tu boleh arr dihapus ngan span ajaib huhuhu.

Eh jap ada gak kesan positif gak...aku kan selalu sakit pale bila kena panas, tambah2 lak bila kuar time tengahari maunya aku sakit pale tahap kronik sampai muntah2. kiranya balik keja aku dah tak leh buat pe kalau pening perut aku mesti rasa tak sedap sekali, pakej sakit pale le katakan nak muntah bagai. tapi sekarang dah ok, dah tak sakit pale dah. 


Botol pertama yang aku beli lum habis makan lagi pun, kadang2 lupa lak nak makan huhu.. pagi tadi aku p satu kedai, then ternampak le vco tapi jenama syarikat lain. jenama je lain benda yang sama gak lagi murah dari aku beli just RM27 ada 60 kapsul murah leh kan, kalau beli online pun tambah caj pos 7 baru rm 34, sangat berbaloi arr kan. sekarang aku dah boleh beli ngan harga RM27 tanpa caj apa2 lagi untung heheh...yang harga rm27 jenama HALAGEL. produk nie dah lama kat pasaran, tapi kekurang publisiti keluaran halagel vco, sebab tu la orang tak berapa tau kan, aku buka web dia pun, dia takdak cite fungsi vco nie.

nie le rupa dia



terbeli 2 botol  lak rm 27 sahaja 60kapsul.
 tapi ok gak dah murah, aku tengok dlm web halagel botol baru jual 120 bji kapsul rm 45 murah kan.
dah tak dak yang 60 biji, maybe yang nie pack lama kot.
rupa kat dalam nie sama je lah cam aku beli yg harga 39.90 + 5 BRAND CATALYST tu.... mana lagi jimat ek. aku memang nak barang murah pun tapi sama kualiti huhhhuhu.....

so sape2 nak beli vco yang murah boleh le beli dekat mana2 kedai kosmetik yang jual produk HALAGEL.

20 comments:

Unknown said...

minyak kelapa dara ni khasiat dia sama jer.. cuma lain2 brand jer.. sy makan yg catalyst tu. so far ok la. akak tunggu je kesan nya nanti pasti ok punya la.

http://noorfanasir.blogspot.com/2011/03/meh-sini-nk-buktikan.html

izyantyPersonalTaste said...

norfa :ok tgah sabar menunggu result...

EraIrani said...

saya tgh tgk produk VCO nih..tgk blog u keluaran halagel.fungsi die sama ek?? sbb sgt tgh hot VCo catalyst tuh.i nk cari yg murah tp sama kualiti cm tuh:)

cuna said...

hai.. awk guna vco halagel tu kan?? result dia ok x?? sama ke cm y brand catalyst tu??? ingt nk cri gak y brand halagel sbb kita tau dia mmg produk y halal n murah.. hehehe..

ciksu said...

salam..
vco memang sama..
tapi yg beza murah mahal adalah kualiti minyak vco tu
yg gred brapa..
sebab minyak kelapa dara ada gred tersendiri di mana tahap kandungan asid lauric dalam vco itu sndiri..
sekadar share info..

.::: Princess MOMOY :::. said...

sama ke gred yang halageg vco ni dengan catalyst nyer?
kualiti sama ke dear?

izyantyPersonalTaste said...

gred tak pasti le pulak...tapi yang pasti sy lagi sesuai guna yang produk halagel berbanding catalyst...sapu dekat muka lg bagus vco...

ID said...

SALAM...SO CAMNA SEKARANG EH PERUBAHAN KAT KULIT SAUDARI????TERUJA SAYA NAK TAHU....TQ

izyantyPersonalTaste said...

camna nak cakap ek sy stop makan sebab, berat badan naik. so just sapu kat muka untuk hilangkan parut n jerawat. parut n jerawat memang cepat hilang lah, sama lah fungsi ngan vco catalyst

Anonymous said...

young ri-na:>

kualiti sofrgel vco catalyst sama dengan halahel cz halagel yng produce vco catalyst.....
harga vco halagel lebih murah cz halagel produce sendri softgel vco berbanding catalyst yang beli softgel dri halagel.....

Unknown said...

nk share skt pasal vco catalyst
Minyak Kelapa Dara ( Virgin Coconut Oil ) keluaran catalyst adalah 100% minyak lemak tepu ('saturated oil'). Walaupun begitu, lemak tepu tersebut adalah jenis yang mudah larut dalam badan. Lemak tepu Minyak Kelapa Dara terdiri dari asid lemak yang amat bermanfaat untuk kesihatan badan.

Kandungan 50% asid laurik dan antara 6-7% asid capric. Asid Lauric dan Asid Capric adalah sejenis lemak asid yang tergolong dalam lemak asid yang dipanggil 'Medium Chain Fatty Acids (MTFA)' atau lemak asid berantai sederhana.

Unknown said...

Sedikit info tuk kawan2 tersayang.. Bagi yg baru je makan Produk Catalyst ni, anda akan melalui proses detox ataupn kite panggil healing process.. Berapa lama healing proses tu? Depends pda body seseorang iti. Kalo bnyk toksin dlm bdn , lama lah proses tuk Vco bertindak balas dan cuci dalaman bdn kite. Sbb ramai yg sms sya dan tny knp bnyk jerawat keluar.. Ini jwapan die. Yg pnting jgn takut nk teruskan. Biar kekotoran tu keluar hbs dulu, nanti anda akan rasa perbezaannya.. Jgn pk jalan shortcut jer nak sihat dan cantik ni.. Kena usaha dan sabar.. Okey dears?? untk sbarang ptnyaan mgenai catalyst produk.. boleh msg terus ye..0193694571.,, dan kami mnawarkan free postage :)

Sarang Health and Beauty House said...

salam, pada sesiapa yang mahukan vco dari halagel, boleh like fb page kami di http://www.facebook.com/saranghealthandbeauty atau visit blog kami http://saranghealthandbeauty.blogspot.com/ kami ada menjual botol yang mengandungi 60 softgel :)

CikNa said...

Hye semua! Sekarang tengah ada promosi produk CATALYST dan Naturesville di HUSNA Beauty Collection! jemputlah semua. text je na 0145341740 untuk info.;)

Anonymous said...

Klu mcm tu yg mna ok? Halagel ke catalyst? Sy nk bli ni Tp xtau nk bli kt mna area kl ni.. Xnk pos2. Ade sape2 tau x kedai mne jual produk ni?

Anonymous said...

halagel lbih ok sbb dijamin halal n muslim produk nk order blh wasap sy 017-9894468 ;-) rm25 vco halagel

Unknown said...

Hi.. vco halagel selamat di guna utk ibu hamil jugak ke?

Anonymous said...

Assalam..mis kalau nk beli catalyst vco ni by hand kt ipoh perak tahu x kedai dia dekat mana..sng sikit kalau by post ni lambat..xsabar nk menunggu huhu

Zeera O Gee said...

Sy ada jual vco direct kilang halagel. Harga jual tanpa kos packaging dan labelling. Wasep 0145014501

Makanan sunnah said...

Saya membuat dan jual sendiri minyak kelapa dara.
100ml/Rm25 shj.

Kualiti terbaik.
Tanpa bau hapak. Sedap ja ditelan. Tanpa haba. Tanpa kimia.
Kesan yang cepat. Insyaallah.

Diproses 100% homemade(coldpressed)

019-203.5395
www.minyaknyok.com