Pages

Wednesday, March 16, 2011

duit thailand tukar ke malaysia jadi berapa ek?

aku tengah pening nak buat kunci kira-kira untuk belian lembu, lembu nie beli dari thailand.. depa tulis dalam bath thai aku tak faham nak kena darab  ngan berapa sebenarnya. kena buat detail2 lak untuk rekod, dah try cari tukaran wang, tapi apasal aku darab tak dapat pun nilai dalam RM yang macam kitaorang bayar tu. ada sapa2 tau tak?

2 comments:

alinac lover said...

contoh la yer.hehhe

dulu kalo yong tukar rm100..dpt dalam 900++ baht je :)
x beza byk dgn kita duit siam ni

klo beli buah depa..bole lg guna duit rm1 kita sbb duit kita xjauh beza pon :)

izyanty collection said...

alinac : oic...thank's..:)

Newer Post Older Post Home