Pages

Friday, March 25, 2011

burung sekarang dah demand tau..

semenjak dua tiga hari nie aku dok perasan,aik mai mana lak taik burung nie, selalu tak dak pun..hampeh tol arr p arr berak kat lain, nie depan ofis aku gak. datang pagi tadi dengar bising2 suara rombongan mak cik timah tengah dok angkut rumput buat sarang rupanya.
 la awat la burung2 nie nak buat kat cini lak, bukan selalu atas pokok ke? 



punya banyak pokok kat kawasan umah bos aku, tiang seri ofis gak dia nak buat sarang...wahh demand tol nie.
nak buat camna nie, biarkan atau bagi notis 24 jam kat burung tu suh pindah tempat lain hahahah...giler ke pe burung tu cakap kan, bagi notis bagai kan...
masalahnya burung tu suka berak atas lantai depan pintu ofis, then bila orang datang nampak kotor lak kan. 


 ok aku dah buat keputusan nak suh burung tu pindah, kejam tak aku ek???? sesunguhnya aku tak dak niat nak halau korang ngan cara camtu...memang terpaksa nie mood sedih : (
tengok aku buat mood sedih nak halau burung tu dan2 mai buat bising lak. nak kena penampor bising2...cepat angkat sarang ampa tu ok.. grrr :p

untuk tidak menampakan aku terlampau kejam, nak suh indon kat tempat keja aku yang ubah heheh... lagipun aku ner sampai nak ambik sarang tu.


yang tunjuk anak panah tu le tempat sarang burung tu. burung pe thah nama, yang selalu suka angkut geng ramai2 tu. burung nie spesis kecik2 tu. 



0 comments:

Newer Post Older Post Home