Pages

Tuesday, February 22, 2011

JOM MAKAN UDANG GALAH

untuk pengetahuan semua, sekarang nie kan musim udang galah, so buat kaki2 pancing sangat sesuai turun sungai time nie, untung2 dapat udang galah, kalau jual kat luar untung banyak tau, sekilo berapa thah ehh...tak silap rm60= 1kg..masyuk arr kan heheh..jual lak time raya cina memang banyak arr kan dapat.

 kat sini memang famous arr kan ngan mee udang, kalau turun hightway sungai dua tu berderet kedai mee udang, kalau yang jual mee udang galah nie yang dekat ofis aku, selepas jabatan sungai,yang ada lambang tv3, aku selalu tengok ramai je orang situ.

mak aku  beli udang galah yang murah terus dari penangkap udang, so dapat le harga murah, sebab diaorang tu hobi je tangkap udang galah, lepas tengok wayang malam ahad tu, aku sempat lagi balik masak udang galah nie tau, 




4 comments:

Norfa said...

sedapnya makan udang galah.. perghh fav ni

izyanty collection said...

norfa : memang sdap,isi banyak :)

mR.sYaH said...

wah udang mmg sedap.. favourite tu..

izyanty collection said...

mr.syah :a'ah sdap, lagi sedap kalau bakar manis..

Newer Post Older Post Home