Pages

Monday, April 23, 2012

tak suka rupa baru blogger

aku dah pening tengok dasbord, dah le tak menarik pun, macam menyusahkan je aku rasa. orang lain camna ek? tak tau le sejak bila dah tukar benda alah nie, sebabnya aku baru tengok blog pagi nie je.



5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

boleh tukar kepada yg lama.

Myra Jay said...

Sama la Myra pun tak berapa suka, biasalah benda baru kan, kita nak kena rajin godek2 LA :)

hidayah said...

tak selesa.

sebelum nih pun blogger pernah tukar interface tapi saya tukar balik yang lama

boleh tukar balik.
ada kat bahagian setting..

heheh..

saya jenis kalau dah biasa ngadap yang itu...nak yang itu je..
jangan tukar..

~~pening..

:)

izyantyPersonalTaste said...

nuyui : eh boleh tukar rupanya...ingatkan xleh he3...

myra : a'ah kan...nak godek2 pun hilang nafsu sebab kepala dah serabut tgok rupa blogger yg baru lg pening he3..

hidayah :sib baik cakap leh tukar kt setting, baru taw tq he3...dah tukar..yg lama lg kemas n menarik kan. yg penting tak memeningkan pala

Mario said...

aa aa pening...nak yg lamajugak...

Newer Post Older Post Home