Pages

Thursday, April 5, 2012

RM 2 JE semua nie


Percaya tak aku beli laksa n rojak total rm 2 je. murah giler kan, nak taw aku beli kat mana nie dalam kg aku lah, kedai yg jual jajan untuk budak-budak nie harga biasa yg jual kat kg untuk budak2 ok. by the way laksa dia banyak n sedap, kuantiti dia sama banyak cam kita beli kat p.malam RM 2.50-3.00 tu. laksa tu aku makan separuh je, itu memang tabiat aku suka makan separuh je. nak taw tak napa sebab aku suka makan secara pukal dalam 1 masa, kalau aku makan habis laksa of coz makanan lain aku akan membazir sebab dah kenyang. so wajib makan secara pukal he3...



laksa separuh, sambung makan lg separuh keesok harinya pulak, selamat kuah sedap.







pastu makan pulak rojak he3...pastu ada lagi....


kentang goreng n ayam, giler tamak kan suka makan secara pukal camni, but ambik dalam kuantiti yg sikit....taraaa ini menu makan malam orang bujang yg malas hihik... dok sorang boleh arr kan nak bermalas-malas camni kan. so kena hargai masa2 camni kan he3..


p/s: kalau aku dah makan nasi comfim semua makanan kat atas nie, dipandang sebelah mata je, selera pun xdak...perut xnak  bagi kerjasama dengan nafsu makan huhuhu..

4 comments:

Myra Jay said...

Kalau myra konpom 2 bungkus tu abes dalam 1 masa :)

Murah giler Rojak dengan laksa RM2, nanti bebila myra lau nak beli la..hehee

izyantyPersonalTaste said...

myra : mmg murah kan, sampai iz nak bayar pun segan, napa murah sgt nie he3...

hidayah said...

wwooohhh....oohhh...

entry ini telah buat saya lapar...

ahhhh...

izyantyPersonalTaste said...

hidayah : ye ke...oooh sory he3...

Newer Post Older Post Home