Pages

Friday, November 25, 2011

tak payah p pejabat pos lagi- BSN kan dah ada

Sebelum nie kalau p bayar bil2 aku selalu kena p pejabat pos, separuh mati gak lah nak melintas balik kan, ngan kecut perut semua ada. jalan tu banyak lori2 besar dan traler antara jalan tersibuk lah kat c2.

asal ke p bayar je aku liat giler nak p dah tugas kena p jugak kan he3...Sekarang tak payah risau tak payah melintas jalan sibuk tu lagi, sebab BSN ( Bank Simpanan Nasional) baru buka dekat kawasan aku, semua bil2 boleh bayar dekat Bsn je...just ambik no je, tak yah isi borang pun. orang pun tak ramai.


BSN tu pulak sebelah ngan KFC, AYAMAS DAN KEDAI2 untuk shoping2...suka-suka he3. see dekat kg aku ada kfc dan ayamas lagi tu...jangan tak percaya hahaha

p/s: tapi bila nak pos barang kena p pejabat pos gak :p

Newer Post Older Post Home