Pages

Monday, November 21, 2011

air soya + air jagung sedap.....

       


           

semalam baru taw yang yeos ada kuarkan produk baru untuk soya, then aku pun beli le sekotak, emmm rasa dia sedap gak, xlah bosan asyik minum soya je heheh....ada 2 produk baru satu lagi + rose. yang rose tu aku tak nampak lak kemarin, yang rose rasa camna lak tak taw le, nanti nak cuba gak...untuk awet muda makan bunga rose huhuhu

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui suka yg jagung..rose tu cam rasa kelat skit lak lidah ni..

Myra Jay said...

Myra pun baru tau, tu pun dari Iz..hehee



Iz, nak mintak tolong komen banyak2 kat entry contest myra ni
http://normj1001.blogspot.com/2011/11/canon-eos-1100d-gadjet-impianku.html

izyantyPersonalTaste said...

nuyui: oic camtu ek..

myra: ok leh tkg komen...tapi tak faham sgt sebenarnya..

seri NIAN said...

saya suka soya...kulit mulus je

Jom Kenyang Berpanjangan dgn SOYA

Newer Post Older Post Home