Pages

Wednesday, June 27, 2012

ayam patprik n kangkung goreng belacan







Bila aku malas nak cari bahan masakan kat kedai, aku akan buat masakan yg simple2 camnie je, kangkung kutip tepi rumah, kacang panjang kutip tepi umah gak ...disebabkan ada ayam je paling senang buat patprik.  bahan paling penting kena ada perencah tomyam n sos. nak resepi ke? sila goegle sendiri ek he3...resepi aku mesti lah ringkas n senang je, sebab masak ikut suka hati janji ada rasa sama he3..

5 comments:

Myra Jay said...

Sedapnya Ayam Paprik ;)

izyantyPersonalTaste said...

myra : kat kedai lg sedap he3...iz main masak n makan je janji kenyang.mkn nasi ngan ulam pun leh habis he3..

Hidayah Bach said...

uit kawan...

kasik la resepi kot...!

google mmg boleh tapi tak sama la..

:D

LYAfrina said...

yummmm..marvelessss... sedakknyer nampak lauk ni.

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok,menarik!

Newer Post Older Post Home