Pages

Tuesday, June 19, 2012

MEE UDANG DAN KETAM CHEROK TOKUN SEDAP & MURAH




Mee kuah special RM 4.50 sahaja, ada macam2 kan udang, telur, sambal sotong.sedap2 he3...

Mee goreng special sangat sedap, udang with sambal sotong RM 4.50

kitaorang sampai lambat dalam kol 2 camtu, nak makan special besar ( ada udang+ ketam ) dah habis ketam. so leh makan udang special je lah. kedai nie buka dalam tengah hari, datang lambat memang xdapat merasa le kan. ada sekali tu dtg kol 3 pun dah habis.

KEDAI MEE PAK MAN  PAK MAN, serius sedap siap masuk dalam rancangan 8tv lagi taw, xcaya leh tgok kat SINI. harga dia pun murah dan puashati makan taw. so sapa2 datang penang, wajib singgah cini taw he3...


LOKASI


Petunjuk:
1. Dari Hospital Bukit Mertajam terus ke arah Kulim dan akan menyeberangi Jambatan Keretapi.
2. Jumpa 2 traffic light terus sahaja.
3. Akan nampak Gereja St Anne disebelah kiri.
4. Selepas stesen minyak BHP akan jumpa masjid di sebelah kanan.
5. Berhadapan dengan masjid, terdapat kedai makan Pak Man Mee Kuah Ketam, belok ikut simpang kiri di sebelahan kedai makan tersebut. ( KEDAI MAKAN NIE DEKAT SIMPANG MASUK BUKIT CHEROK TOKUN )


9 comments:

FARAH deeb said...

Alaaa nape kat Penanggg?? Tidakkk!!! Akaka... (meroyan skjap)
My latest Entry :)
JJCM: Chicken Rice Shop (Wangsa Maju)

Cik Z@i Pen@nG said...

sedapnye tgk tp masih xleh nk agak kt belah mn...huhuhu

Ardini Humaira said...

uwaaa terliur... tapi jauh :'(

izyantyPersonalTaste said...

Farah :he3...sebab bukan kat tmpat lain :)

cik zai: cuba goegle map he3...kedai nie tepi jalan, kalau tak tgok betol2 memang tak perasan, kedai kecik je.

Myra Jay said...

Nanti bebila boleh la try.. Murah sesangat ;)

juicy X said...

SEDAPNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

missina said...

perghhh terliur gila,,padahal ngah kenyg lg nih,,blk kg ni nak kena pi cr gakla,,

Hidayah Bach said...

hhhhooooooooo...

jauhnye la penang...

nak kata apa..kang kata gmbr tu nmpk cam sedap sendiri terliur..

aargghhh..mo komen la..

kihkih..

ida chalo said...

Kedai mee pak man ada baru buka kat wakaf stan kubang kerian. Mlm2 mmg rmi sgt org. Tp x pernah try mkn lg.haha.. pasni bole try kot sesedap kat penang.

Newer Post Older Post Home