Pages

Friday, June 29, 2012

apa hebatnya kicap cap kipas udang ?

gambar ihsan goegle

Assalammualaikum.....mari bercerita pasal kicap lak, aku tak taw lah apa hebat sangat kicap cap kipas udang nie berbanding kicap lain. bila dah guna kicap nie memang xleh tukar jenama lain. harga botol kecil pun dah RM 5, giler mahal dari kicap lain kan alang2 dah mahal baik beli botol besar terus RM 8 baru puas hati tu yg aku selalu buat hahahah...walaupun bising2 harga mahal still beli kan. makan nasi baru sedap ada kicap nie. Bahan istimewa apakah dalam kicap nie ek? sampai rakyat m'sia yg dok luar negara pun sanggup beli stok banyak2 untuk guna kat sana. camna aku leh taw lak kan, sebabnya kawan akak aku yg dok luar negara buat camtu. depa order kicap nie dr m"sia utk stok depa.

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

fmly guna ni gak..

Myra Jay said...

Myra suka kicap ni jugak..
Klaau makan kari wajib nak kicap ni :D

Cik Aya said...

saye pun suke kicap nieh

fitrihayon said...

salam.... saya mmg bekas penguna kicap kipas udang. di sebabkan harga die melambung setinggi gunung, saya telah diberi cadangan untuk cuba kicap baru oleh promoter kat pasaraya. Bole tahan sedapnye. Tgk label org Islam punye. Harga pun masih mampu untuk dibeli. RM3.50 sebotol je untuk 430ml. Lepas kira2... 1ml=RM0.008 (RM3.50 bahagi 430ml, dapat la 1 ml = RM0.008) Korang kira la sendiri kicap lain. Kicap nie mmg murah gile rupenye... bentuk die je besar. tp harga murah. saya suggest 100% beb... Kicap ENAQ nama dia... Sedap btol kicap ni.. Bole ushar2 kat website dia. www.enaq.com.my

Newer Post Older Post Home