Pages

Wednesday, June 20, 2012

tak boleh login nuffnang...tolong...

camna nie dari kemarin aku cuba login nuffnang, still tak boleh, minta pasword baru bun xleh buka gak, ada sapa2 taw tak nak buat camna lagi.?????

7 comments:

aDisH.sHidA said...

SAMA LA NASIB KITA

nanakimie said...

eh,samala..nana pn xboleh login,huhu....

izyantyPersonalTaste said...

adish shida & nanakimie : oh ramai yg senasib gak rupanya, kiranya nuffnang lah tgah problem kan.ingat sy pnya acc yg problem he3..

Hidayah Bach said...

hehehe...
masa kejadian berlaku dayah tengah sebok..
langsung tak perasan..
ekekeke..tapi skang dah ok kot..kan..?
dayah buka ok je..
:D

Cik Amal said...

FUHH NASIB BAIKK !!
ingatkan saya sorang jerr
saya follow sini yaw

cik puan said...

saya pun tgh prob... follow u

kosameYUKI said...

Hey, awak dah ada ads nuffnang, boleh i tahu macam mana akak dapat berjaya letak nuffnag ads? XD thanks

Newer Post Older Post Home