Pages

Friday, May 4, 2012

tudung bawal bercorak tengah hot sekarang?

me with wafiy....wafiy panas sampai buang baju, nie ikut rombongan pengantin ke kelantan minggu lepas.


sangat suka tudung bawal bercorak dah lah harga murah, rm 10 je boleh dapat macam2 corak yg cantik-cantik. tengah dok kumpul koleksi tudung bawal bercorak, setakat nie baru beli 6 helai je lah, masa p kelantan minggu lepas banyak tol pilihan tudung bawal bercorak nie giler rambang mata, dekat pasar malam umah aku ada sikit je tak banyak pilihan sangat, kemarin aku p pasar malam, tengok banyak pula corak n desing cantik2...so pas nie senang nak pilih kan.kalau beli setengah tempat beli 2 helai dapat harga rm 15 je.


3 comments:

Myra Jay said...

Iz beli kat ne tudung bawal tu?
Berkenan tengok ;)

Myra Jay said...

Dia amcam selendang ke @ tudung 3 segi?

izyantyPersonalTaste said...

myra : dia macam tudung bawal 4 segi, bila lipat baru jdi 3 segi. dah banyak kedai jual, pasar malam paling banyak n atas tesko kedai2 tudung pun dah banyak jual. cari lah...banyak pilihan corak.kain pun lembut n selesa pakai.

Newer Post Older Post Home