Pages

Monday, May 21, 2012

blur nak gubah hantaran

Assalammualaikum...selamat hari isnin...aku tengah blur nak hiasan hantaran, sepupu aku minta tolong aku gubah, tiba2 aku jadi blur, eh bungan tu nak letak camna ek, cucuk atas span ke apa, or ikat je pastu gam kan, kemarin baru p beli bunga plastik n reben,  tapi tak mula buat lagi sebabnya bulan depan. tapi kan  bulan depan tu dah tak lama kan. aku memang tak leh nak sentuh barang2 hantaran tu lagi , selagi 2 helai veil tak siap. 2 veil tu untuk sepupu aku yang sorang lagi majis dia 3/6.
yang hantaran seminggu selepas tu nak guna untuk sepupu yg sorang lagi.  Tahun nie ramai tol sepupu2 aku pakat kawin. 

jom usha-usha sambil cari ilham tengok hasil tangan gubahan orang lain.

nak hantaran camni gak lah bila aku kawin nanti, cisss berangan lebih kan  hahah..
i like purle :)








serius cantik kan gubahan hantaran dari  ZUE's COLLECTIONS kan, so sapa2 yg nak tempah gubahan hantaran cantik2 p lah jenguk blog dia ok.

2 comments:

Myra Jay said...

Rajin tul Iz ni..


p/s: TQ tegur pasal Masjid tu, tersilap, sebenarnya Pmtg Janggus :)

Zie Madini said...

uiiii....lawa lah hasil gubahan tu. thumbs up!

Newer Post Older Post Home