Pages

Thursday, May 10, 2012

lebih rela kena marah daripada tak diperdulikan

kadang-kadang hidup nie macam2 dugaan akan datang kan, makin kita sayang seseorang makin banyak cabaran dan dugaan. sama ada kita nak lepaskan atau menghadapi dugaan tu dengan tenang dan sabar, dua2 benda nie amat susah untuk dipilih, efek dia sama jugak. apa yang boleh buat adalah mengharap takdir akan berubah dan keajaibpan akan berlaku.

harap semuanya akan dipermudahkan Allah dan mendapat jalan keluar yang terbaik.


p/s : kalau sorang je berusaha berubah, dan sorang lagi tak nak sama-sama berusaha memperbaiki cam tak guna jugak kan.

3 comments:

hidayah said...

hurmmm..

entry sesuatu nih..

:)

bersabar , bawak berbincang ,
bersabar...

ye?

izyantyPersonalTaste said...

hidayah :a'ah en3 sesuatu he3...thank's atas nasihat :)

Myra Jay said...

Iz kena berbincang dan capai kata sepakat..
Kadanag kita nak macam tu kat orang tapi mungkin orang tu lak nak macam ni dengan kita..

Sebab tu kadang susah nak capai persefahaman :)

Newer Post Older Post Home