Pages

Thursday, May 17, 2012

kacang panjang

pokok kacang panjang nie, sedang rancak berbuah, setiap minggu aku kena kutip kalau tak nanti tua xleh makan dah sebab dah liat . yg belah depan sana xleh nak kutip pun sebab xdak laluan pokok nie dah tutup jalan. so aku biar je lah jadi tua. org malas memang lah xnak usaha ambik cara lain kan, aku le tu hahaha.


nampak tak sebelah tu yg anak pokok bendi, kecik lagi...so bila pokok kacang panjang nie dah tua  pokok bendi pun dah besar so leh makan kacang bendi lak. pokok kacang buncis pun ada gak sebelah sana kecik lagi.

0 comments:

Newer Post Older Post Home