Pages

Tuesday, May 8, 2012

NAK SAHAM AKHIRAT TAK ?

Assalammualaikum...
kepada sapa2 yang nak buat sumbangan ke MA'HAD ADDA'WAH AL-ISLAMIYYAH boleh tranfer duit ke akaun Bank Islam sekolah tersebut.



Ma'had Adda'wah Al-Islamiyyah merupakan sebuah institusi pendidikan yang didirikan secara persendirian yg kini telah beroperasi selama hampir 12 tahun. Selama hampir 12 tahun ini, segala kos operasi Ma'had adalah hasil dari sumbangan orang ramai dan yuran pelajar semata-mata.

Dengan Ramadhan yang akan menjelang ini, pihak Ma'had telah melancarkan Program Membaca Al-Quran, Tahlil & Zikir yang dibuat khas sebagai sumbangan khas kepada yang tersayang yang telah meninggal dunia. Di samping itu juga, pihak Ma'had juga mengharapkan sumbangan daripada muslimin dan muslimat untuk melancarkan program ini serta untuk membekalkan juga duit raya kepada para penuntut Ma'had yang terilibat dan juga untuk guru-guru yang terlibat.

Duit raya ini adalah salah satu insentif untuk para guru yg bertungkus-lumus utk mengatur perjalanan Ma'had tanpa mengharapkan gaji yang tinggi. Maka, setahun sekali, pihak pengurusan Ma'had cuba sedaya-upaya untuk memberikan saguhati sebagai hadiah untuk pengorbanan mereka.

Untuk penyertaan dan makluman lanjut bolehlah merujuk kepada pamplate yg telah disertakan. Muslimin dan Muslimat juga boleh menghubungi saya untuk pertanyaan lanjut.

Yang benar,

(Ust Haji Subri Bin Hj Md Arshad)
Syeikhul Ma'had,
Ma'had Adda'wah Al-Islamiyyah,
441, PADANG MENORA, 
13310 TASEK GELUGOR,
SEBERANG PERAI UTARA(SPU),
PULAU PINANG. 

Tel: 019-4296690
www.ustazsubri.blogspot.com
facebook : Ustaz Subri Hj Md Arshad


ini adalah amanah untuk aku menyebarkan template kepada orang ramai, ustaz subri nie kawan baik bos aku, lagipun nak edarkan mudah je setiap kali ada customer datang tengok tanah lot aku bagi je lah, tak susah pun kan.







SALURKAN SUMBANGAN  FISABILILLAH ANDA
 KE AKAUN BANK ISLAM
MA'HAD ADDA' WAH AL-ISLAMIYYAH

07-016-02-034277-3

WALAUPUN SEDIKIT SUMBANGAN kita amatlah bermakna.
walaupun kita tak banyak duit  bagi Sorang RM 10 pun dah ok, kalau ada lebih boleh bagi lebih, dengan memberi sedekah ke jalan Allah rezeki kita tak akan luak pun, tapi makin bertambah Insyaallah. 

PELABURAN PALING MENGUNTUNGKAN ADALAH SEDEKAH.

0 comments:

Newer Post Older Post Home