Pages

Thursday, May 10, 2012

hasil tanaman belakang rumah







Dah lama berbuah, pokok pun dah xdak lagi,baru sekarang nak post huhuhu...sekarang pokok jagung dah diganti dengan pokok kacang panjang, dan sedang rancak mengeluarkan hasil, kutip bagi jiran je lah tak termakan pun. eh bukan aku yg rajin menanam ok...ayah tiri aku yg tanam :p

6 comments:

Azzah said...

erm dapnya jagung.

hidayah said...

serius tanam sendiri...?

wahhhh,.....!!

saya pulak yang terlebih excited..!

hehehe..
camne tanam jagung..?

susah tak nak jaga..?

izyantyPersonalTaste said...

azzah : jagung sedap makan yg muda2 he3...

hidayah : a'ah betol tanam sendiri, guna biji jagung yg tua, semai kat tanah, tunggu sampai keluar tunas daun, dah besar sikit mula letak baja, pastu siram hari2 n biar je lah smpai berbuah...senang je tanam jagung.

nuyui a.k.a miss YUI said...

untungkan ada tnmn sndri

izyantyPersonalTaste said...

nuyui : a'ah..lg untung sebab tukang makan hahah..

Myra Jay said...

Uih tanam jagung..
Nak rasa hasil tanaman gak boleh? :)

Newer Post Older Post Home