Pages

Friday, March 16, 2012

rezeki di hari jumaat

Alhamdulilah ada gak rezeki terpijak hari nie.boleh gak beli sehelai tudung baru kan, cite dia camni indon kat tempat keja aku nie minta tolong aku bank in duit kat acc adik dia. so aku ok je pun sebab bank dekat je.Setiap kali dia minta tolong aku dia akan bagi upah duit RM 10. Sebenarnya aku tak nak ambik pun, bukan jauh pun hari2 aku p bank tu dan satu lagi keja tu tak susah pun kan. aku dah cakap tak payah bagi duit upah, tapi dia nak bagi gak, so terpaksa gak lah aku ambik he3...rasanya dah dekat rm100 kot aku dok himpun duit dia bagi. 


p/s: pendatang sekarang lg kaya dari org m'sia taw. camna thah org bangla yg kja kt cini leh pakai mecedes huhu..

3 comments:

hidayah said...

rezeki jangan ditolak ye tak..?

lagi pun awak dah mmg ikhlas nak menolong..

kira ok lag dia hargai awak..

:)

Myra Jay said...

Alhamdulillah syukur :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

byk gak kan..rezeki tu..

Newer Post Older Post Home